Ifølge udmelding fra Regionerne er det endeligt besluttet, at gruppe 2-ordningen lukkes pr. 1. januar 2027. Der vil derfor efter denne dato ikke længere være mulighed for at søge refusion, hvis du er i sygesikringsgruppe 2.