For at undgå egenbetaling ved blodprøvetagning og EKG bestilt her fra klinikken, anbefaler vi, at I IKKE bestiller tid ved Frederiksberg eller Bispebjerg hospitaler.

Årsagen er, at de to hospitaler har mangedoblet deres priser og vi er desværre derfor nødt til at opkræve denne merudgift hos vores patienter.

I er stadig meget velkomne til at få taget prøverne på Rigshospitalet, Herlev Hospital eller Gentofte Hospital.